BESTIES

Tuesday, July 26, 2011

hard to say sorry?

AZ YET - hard to say i am sorry (Ft Peter cetera)

Everybody needs a little time away
I've heard her say
From each other

Even lovers need a holiday oooh
Far away from each other

Hold me now
It's hard for me to say I'm sorry
I just want you to stay
And after all that you've been through
I will make it up to you
I promise you, baby

And after all thats been said and done
You're just the part of me I can't let go

ooooh bup bup bup bup

Couldn't stand to be kept away
Not for a day
From your body
Wouldn't want to be swept away awaaaaaaaay
Far away from the one that I love

Hold me now
It's hard for me to say I'm sorry
I just want you to know
Hold me now
I really want to tell you I'm sorry
I could never let you go

And after all that we've been through
I will make it up to you
I promise you

And after all that's been said and done
You're just a part of me I can't let go

I can't let go. 

------------------------------------------------------------------------------

someone gimme this song, as a precaution. kalau-kalau saya TERmarah or TERemo tak pasal-pasal. 

pandai betul

saya suka. betul.

:)

saya tahu, lately saya macam lain. lain? =.=

people want me to change. i did change right?

but you guys seem don't like it

being loud and happy SINCERELY

not pretending

then you guys said the other thing

cuba bayangkan..

korang mintak nasik ayam dekat kedai, tapi diorang bagi mee goreng? *yah i know this is not a good example gahhh =.=

but it's still the same thing. 

to be honest, dah berbulan lama nya saya tak marah macam semalam. bukan sebab saya tak bersosial dengan sapa-sapa, tapi it is the truth. tak pernah aku tarik muncung panjang gara-gara emo tak pasal-pasal. tak pernah aku nak diam seribu bahasa gara-gara dah marah sangat. NEVER in these past few months. and kenapa perlu korang yang cetuskan ia kembali? saya dah berubah to the better person, tapi? think it please. not twice but many times. lepas post nih saya boleh agak lah apa jadi. but you guys need explanation right? this is it. saya takda niat nak marah sapa-sapa. ehhh jaoh lah nak marah-marah orang nih. tapi still, ppl took it for granted. 

alah cool lah babe. chill lah. guro jak bah. dun take it seriously.

tak dalam semua perkara nak bergurau. kalau korang kerja dengan aku, mintak maaf lah nak bergurau senda. my catering's peeps know me well after 10 days working together. takkan korang yang dah kenal aku bertahun lama nya masih tak tahu aku macam mana? nak aku ungkit balik apa jadi masa sekolah dulu dulu? 

even benda kecik pun boleh timbulkan isu macam sekarang. kenapa?

sebab korang takleh terima perubahan aku

even aku balik lambat pun ramai pertikaikan. aku nak join IDC haritu, oh damn. banyak betul halangan. jangan pk aku join semua tuh dapat sokongan penuh. i have to sacrify my family because of it. and can you feel it now? sampai aku tak tahu menahu apa jadi dekat rumah, aku tak tahu apa-apa pun pasal future planning family aku. sekarang korang pikir ape? aku main-main ker dekat sana? 

kalau lah boleh aku putar balik masa, aku taknak berubah pun! tapi kenapa berubah jugak? sebab orang tak suka aku yang EMO MACAM KORANG CAKAP TUH.

EMO EMO EMO. EMO LAGIK. EMO LAGIK. 

kalau benda negatif, kalau dinegatifkan berterusan, memang negatif lah sepanjang masa. even aku budak engin pun tahu lah pasal benda macam nih. saiko.

okeh dah.

need more? ask then

till then

bai

p/s: family time.




No comments: