BESTIES

Sunday, June 13, 2010

forever in my life..

 FOREVER IN MY LIFE  by juju..(eh sjk bla aku jd artis??) :D jojo ler~

The Way Your Part Of me,
I Would have to re-learn everything,
If You were to leave,
So fast you make me feel like was autumn Leaves,
And honestly... There a perfect explination
Why you feel so good to say that your

Chorus:
My love, my love, my love
I´ll give you all my love if you, if you,
If you don't change a thing,
About the way you hold me everynight,
So right, I wanna man like you forever in my life.

I'm a Stick inside a jar,
Turn the lid and set me free,
I Love Everything that you are,
Has a million other reasons,
But lets not go to far,
Stay, close to my heart,
When I think about the future,
I am right there where you are,
Cuz you´re...

Chorous:
My love, my love, my love
I´ll give you all my love if you, if you,
If you don't change a thing,
About the way you hold me everynight,
So right, I wanna man like you to say you´re,

My love, my love, my love
I´ll give you all my love if you, if you,
If you don't change a thing,
About the way you hold me everynight,
So right, I wanna man like you forever in my life.

I know, that you, would never leave me hanging,
Hanging out to dry in the wind,
I know that we haven´t seen the worst ofit,
But when we do, I promise you we´ll stick it out together.

Chorous 2x:
My love, my love, my love
I´ll give you all my love if you, if you,
If you don't change a thing,
About the way you hold me everynight,
So right, I wanna man like you forever in my life.

So right, I wanna man like you forever in my lifeeeeee


........................................................................................................................

juju like diz!!!! 5 stars!!! out of 5~~ :D

yow yow~
wanna hold u titee!!!wanna see u smileeee!!!!!!!wanna make u hepyyyyy!!!!wanna keep u mineeee!!wanna love u moreeeeeee! (heng itu penting.... :D) sekian~

hmmm..borink oi fifa..apa ka nok besh tga bol di tendang2 ya? dhya teriak2 kdk la cdkya dgr pa diteriak tokrg ya..(spa2 terasa ya boh marah..) geram jak aie..xpsl2 jd pekak ku klk madat tinga jak2..lagu rox2 dintam~ naaaa~p ujong2 ya bkuroh jwk naaaa..sa besh jak bkuroh dpn tibi..gempa bumi pun xsda kali~ (boh eran juju ngerepak sbb lam umah nya ada duak org gila bola xtntu psl tp xjwk men bol..naaa amik ko~~ :D)..aku suka tga opening n closing nya jak..hahahahaha~~tp kdg2 ya suk jwk la tga..gk2 mun cun2 ku tga ya..tem ya la nya gol..bab ya aku mls mok tga salu glk..byk glk gol klk..spa ssh? hahahaha..ngepak agik~aiyer..

cek drh sakit ka? hmm. takut nya. pengsan x kak ya? wahhh..dolok la nak, pnh mok cek darah skali..tem rah cenfos la..neman tachot tok tek mok menderma darah..dtg heng aku gago mok derma jwk tp xpass..wakakaka..dhya..mok la cek drh nak coz xtauk drh apa..smgt ya dr bilit agik.tauk dh xpass tem ya tp gago jwk mok cek..cha pun idea la ya..nya mdh kak cek ya..bok mdh xpt derma..naa..pande nak rumet aku? tga la rumet nya gne..hahaha...tp..last2 tga org rame glk..alu ketar lutut yoww..hahahaha..last2 dok jkla diluar ngu cha..org tyk phl dok lua ajk, pande tauk snyum jk..hmmm~~

3mgu gk cuti!!!!!(bp kali dh aku ulang? tlg kira lok...makseh2..) i mean..tok mna2 3mgu..coz aku balit cnun ri senin nak..so..kira..mun mok lajukan masa..mun aritok 4/7..naaa apa polah mlm tok owh? kemas baju? on9 agik ka? hahaha..mtk cdk mbk raon cgek btu la owh? :D xpuas2 agik aku raon btu tok. haha. pa ka reti. hmmm..just wanna spend these 3 weeks wholly fully with memorable things..naaa..klk ktkorg rindu aku klk gne? :D hmm..

ohh..to the person whom may concern..xkesa la pa mk jd..yg penting, i did my part nak? terpulang la u want to accept it or not~yg penting, hati saya senang krana tiada perasaan burok lagi..hulala~~~ :)

abis aku tegal post aku pg tdk..aku rasa la..bakal parai ku xlmk gk..sbr jakla..sblm taip ya pk lok juju ohh? hmm..bah dh ya yg aku rasa nak? xla mok diam jk..(nsb la cdk xphm pa ku ckp tok..) hmm..tedah nar tga kawu aie..xtauk mok mdh gne dah..ng dh gila byg alu la kawu tegal laki ya..laki ya? malasss ku mok mdh..mok mdh aku knlnya glk..ssh jwk eh..ng tsepit la aku tok~~sbr jkla..pa nyuroh ko ria gago glk mok nlg nak? last2? xjwk ko tlg...bah gne la..mslh aku..pnh tokrg pk? hmmm..start ngunkit..diam jkla oo~~

aku tok mrh ka apa? aiyer. sori2. xda pa la. mupok lok yow :)

till then~

p/s: take care, garnier :D
p/s/s: wait till the end~~~~

1 comment:

Anonymous said...

hahaha.
mcm knl jak lagu yaaaa~ :D
sapa promte ya?sapa2? :D
hahahaha..